۳ پاسخ

چون راه می‌ره درد داره

من تجربه دختر اولم رو دارم چون بچه عاقل تر شه و راه میره،ولی پا درد اذیتش میکنه و مدام گریه میکنه از پا درد،برای دختر بزرگم بهترین درمانش حمام بود،زیر آب گرم جاشو ناز می‌کردم و زود خوب شه و علاوه بر استامینوفن باید شیاف و بروفن هم خونه داشته باشی ک تب با استا کنترل نشد،ازونا استفاده کنی!خلاصه نهایت ۲روزه چیزی نیست

اره منم از الان نگرانشم🥲🥲😭😭😭

سوال های مرتبط

مامان mahan مامان mahan ۱ سالگی
مامان فنچول💞👩‍👦 مامان فنچول💞👩‍👦 ۱۷ ماهگی
مامان liana مامان liana ۲ سالگی
مامان بردیا مامان بردیا ۱ سالگی
مامان خانوم👱‍♀️ مامان خانوم👱‍♀️ ۱ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱ سالگی