واکسن ۱۸ ماهگی رو به ران بچتون زدن یا بازو؟؟

۲ پاسخ

فکر میکنم هردو هست یکی ب دست و یکی ب ران ک میگن درد اونی ک توی پا هست زیاده چند روزی راه نمیره😢

هنوز‌نزدم‌برج‌۴برابچم

سوال های مرتبط

مامان Sevda🫀✨ مامان Sevda🫀✨ ۱ سالگی
مامان mahan مامان mahan ۱ سالگی
مامان فنچول💞👩‍👦 مامان فنچول💞👩‍👦 ۱۷ ماهگی
مامان liana مامان liana ۲ سالگی
مامان بردیا مامان بردیا ۱ سالگی
مامان خانوم👱‍♀️ مامان خانوم👱‍♀️ ۱ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱ سالگی