سلام این قرص و میشه بخورم

تصویر
۸ پاسخ

به هیچ وجه استامینوفن ۵۰۰نخور که برات مشکل ساز میشه، من برای پادرد رفتم چند جا از دکتر خودم هم که پرسیدم گفتن هیچ مسکنی فقط استامینوفن ۳۲۵ اون هم تا میتونی نخور و کمپرس بزار حالا شما هم نخود را داخل آب بریز و بجوشانید و بعد خود نخود پخته شده را بزار روی مغز دندونت و آبش را هم داخل دهنت قرقره کن چند دفعه تکرار کن خوب میشه تا چند هفته راحت میشی

نخ عزیز تنها مسکنی که میشه خورد استامینوفن ۳۲۵ اینهم اگر دکترت اجازه بده

من خوردم متاسفانه دوروز بستری شدم

نووچ ضررر داره

نه برا چی میخوای بخوری اینو ،،،خوب نیس اصلا یه شیاف بردار دندون دردتو خوب کنه ولی حتی شیاف هم تو بارداری خوب نیس اصلا

برای دندون درد استامینوفن ۵۰۰میتونی بخوری

عزیز اگر حامله ای اصلا

نه .فک نکنم .

سوال های مرتبط

مامان مهراد مامان مهراد ۸ ماهگی
مامان سیلین مامان سیلین هفته سی‌ام بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان یوسف مامان یوسف روزهای ابتدایی تولد
مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩵پسری مامان 🩵پسری هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آوا ونی نی مامان آوا ونی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مهوا مامان مهوا هفته چهلم بارداری