۹ پاسخ

عزیزم نگران نباش پروتئین بخور ، اگه قند بارداری نداری لیدی میل بخور

احتمالا باید سنو داپلر بدین ببینین خون رسانی خوبه یا نه

من ۳۲ هفته و چهار روز ۱۹۱۵ بود

وزنش کمه
کباب عدسی اجیل بخور

وزنش پایینه

وزنش کمه

یه کم وزنش کمه

نگا زده محدوده IUGR احتمالا باید داپلر بدی

عزیزم وزنش پایینه

سوال های مرتبط

مامان فَـرسام🥹🎀 مامان فَـرسام🥹🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان آنیا مامان آنیا روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 هفته سی‌وپنجم بارداری