۷ پاسخ

چقد ریلکسی من دوبار لک بینی گرفتم هر بارش تا شوهرم بیاد و بریم دکتر مردیم و زنده شدیم😑

خیلی چیزها بیشترش
ممکن هماتوم باشه
طول سرویکس کم شده باشه
بهتره دکتر بری و پیگیر باشی

فردابرودکترانشالله که چیزی نباشه

من که از هفته پیش لکه بینی دارم دکترشیاف داده

لانه گزینی-هماتوم-جفت پایین یا سرراهی وباید بری دکتر تا سونو بده اول مشخص بشه بعد شیاف و استراحت اگ الانم لکه بینی داری یا دیدی استراحت کن

لک زیاد یا قهوه‌ای و کمرنگ ؟از شیاف پروژسترون استفاده کن استراحت مطلق کن

استراحت کن بچه پایینه

سوال های مرتبط

مامان گندم مامان گندم روزهای ابتدایی تولد
مامان 🐣بانی کوچولو🐣 مامان 🐣بانی کوچولو🐣 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان کوچولو👶 مامان کوچولو👶 هفته هفدهم بارداری