دوستان کسی در ۱۲ هفته لکه بینی داشته؟

۴ پاسخ

من داشتم جفتم یکم اومده بود پایین با شیاف و استراحت خوب شدم

من تا ۴ماهگی داشتم بااینکه نه جفتم سرراهی بود نه هماتوم داشتم برو دکتر بهت امپول و شیاف میده استراحتم داشته باش کار سنگین نکن خوب میشی

سلام عزیزم لکه بینی تون خوب شد من 10هفته و یک روزم و امروز لکه دیدم شما دکتر تون چی گف نیاز هست برم سونو آخه ده روز دیگه ان تی دارم

شیافت باید بده دکتر
هنوز نداده؟

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نی نی💙 مامان نی نی💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آنیا مامان آنیا روزهای ابتدایی تولد