دوستان کسی تو هفته من لکه بینی داشته؟

۴ پاسخ

سلام عزیزم چطور لکه ای دیدیین منم تو هفته شما سرما خوردم خیلی سرفه کردم بعدش ترشح قهوه ای دوبار دیدم دیگه ندیدم ولی هنوز سونو نرفتم شیاف و دوفامد استفاده میکنم خیلی میترسم یه کاری شده باشه

باید حتما بری دکتر که اگر هماتوم هست دارو‌بده
لکه بینی طبیعی نیست اما نگران کننده هم نیست اگر به موقع درمان شود

بله من از۵ هفته لکه بینی دارم تا الان ک ۱۱هفته ام

چند هفته ای

سوال های مرتبط

مامان گندم مامان گندم روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی💙 مامان نی نی💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فندق۲ مامان فندق۲ هفته سی‌وهشتم بارداری