خانوما سلام
برا بچه ای ک سرماخورده عدسی خوبع؟

۷ پاسخ

عااالیه

آره فقط بدون ادویه

اره . سوپ با مرغ درست کن بده عالیه

آره عزیزم عالیه اگه بتونی بدون روغن درست کنی بهترم هست

عالیه

آره خیلی

آره خوبه

سوال های مرتبط

مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا ۱ سالگی
مامان جوجه طلائی 🩷🌸 مامان جوجه طلائی 🩷🌸 ۱۶ ماهگی