خانما طول سرویکس ۳۶خوبه

۵ پاسخ

اره ولی استراحت کن چیزسنگین بلندنکن زیادپیاده روی نرو تا پایین نیادازمن ۳۵بودمراعات نکردم آنومالی پایین اومد ولی بعضیام بودن باوجود فعالیت بیشترم شده تاانومالی بستگی به بدن من اینجورم الآنم استراحت مطلق شده ۲۷تاببینم دکترمیخوادچیکارکنه

خوبه عزیزم ولی بازم استراحت داشته باش ک برای انومالی پایین ۳۰ نیا

عزیزم ببخشید شما استراحت زیاد میکنید ؟کار اینا انجام نمی‌دید خونه سرویکستون اوکیه؟

سلام عزيزم ٣٠ به بالا خوبه

سلام بله عزیزم خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۴ ماهگی
مامان معجزه🩷🍓 مامان معجزه🩷🍓 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان کیان وتودلی مامان کیان وتودلی هفته شانزدهم بارداری
مامان آینور🩷 مامان آینور🩷 ۱۰ ماهگی
مامان نگین مامان نگین هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان تو دلی😍❤️ مامان تو دلی😍❤️ هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نورا جانم 🌸 مامان نورا جانم 🌸 ۷ ماهگی
مامان آرین وآرتا مامان آرین وآرتا ۷ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۶ ماهگی
مامان دلارا. مامان دلارا. ۱ ماهگی
مامان جوجه طلایی 🐣 مامان جوجه طلایی 🐣 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان محمد حسین مامان محمد حسین روزهای ابتدایی تولد
مامان dayan👶🫀 مامان dayan👶🫀 هفته سی‌وهشتم بارداری