سلام خانوما طول سرویکسم ۳۶خوبه ؟بعد جفتمم خلفی یعنی چی

۷ پاسخ

من انومالی 33 بودم

اره خوبه

اره خوبه

شکمی 36بود یا واژینال

یعنی جفت پشت بچس حرکتشو زودتر متوجه میشی

منم ۳۶بودم آنومالی نمیدونم قبلش۴۲بودم 🥲🥲🥲

یعنی جفتت پشته

سوال های مرتبط

مامان آرشاوین🤎🐻🦋 مامان آرشاوین🤎🐻🦋 ۵ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۴ ماهگی
مامان محمد مصطفی مامان محمد مصطفی ۳ ماهگی
مامان فندوق ها مامان فندوق ها هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ودوم بارداری
مامان قند.نباتم مامان قند.نباتم هفته بیست‌وپنجم بارداری