۳۶/۸ مگه تبه؟!!!!!

۸ پاسخ

نه تب از 37 و 4 شروع میشه اگر حس میکنی گرم شده لباسش رو کم کن چون مادرا بهتر میدونن دمای نرمال بچه اشون چطوریه

ن.

نه عزیزم

نه تب نیست

نهههه

نه

خیرررر

نه والا دختر من همیشه اینه

سوال های مرتبط

مامان آرشیدا مامان آرشیدا ۱۲ ماهگی
مامان پارمیس🩷🌱 مامان پارمیس🩷🌱 ۱ سالگی
مامان حلماورستا💕 مامان حلماورستا💕 ۱۷ ماهگی
مامان اِلینا🫀💋 مامان اِلینا🫀💋 ۱ سالگی
مامان هامین مامان هامین ۱۷ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱ سالگی
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی ۱۳ ماهگی
مامان ضیاءالرحمان مامان ضیاءالرحمان ۱۴ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱ سالگی
مامان مامان ارتا مامان مامان ارتا ۱ سالگی
مامان mahor💗 مامان mahor💗 ۱ سالگی