خانوما ۳۶/۹ تبه؟

۵ پاسخ

نه نیست

باید نیم اضافه کنی حدود ۳۷.۵ اگر پیشونیش و شکمش دست میزنی داغه
شروع تب هست بهش استامینوفن بده
دخترمنم ۳۷.۵بود استامینوفن دادم الان نرمال شد
دوباره دوساعت دیگه هم چک کن تبشو

نه نیس

نه بالای ۳۷/۵تبه

نه عزیزم از ۳۷نیم تبه

سوال های مرتبط

مامان برکه مامان برکه ۱ سالگی
مامان هامین مامان هامین ۱۷ ماهگی
مامان نورا مامان نورا ۱ سالگی
مامان دنیز


دنیز❤️ مامان دنیز دنیز❤️ ۱ سالگی
مامان پارمیس🩷🌱 مامان پارمیس🩷🌱 ۱ سالگی
مامان حلماورستا💕 مامان حلماورستا💕 ۱۷ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۱ سالگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱ سالگی
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی ۱۳ ماهگی
مامان ضیاءالرحمان مامان ضیاءالرحمان ۱۴ ماهگی