خانوما ۳۶/۵تب هستش؟

۳ پاسخ

نه والادمای طبیعی بدنشه،۳۷/۵به بالاتبه

نه بابا

نه ولی مواظب باش بالاتر نره

سوال های مرتبط

مامان آرشیدا مامان آرشیدا ۱۲ ماهگی
مامان مانیسا مامان مانیسا ۱ سالگی
مامان امیررضاامیرحسین مامان امیررضاامیرحسین ۱۰ ماهگی