۶ پاسخ

دیگه آزمایش نداره فق سونو وزن مونده

سونو وزن

منم هنوز نرفتم 1 مرداد میرم

آزمایش دیگه ای نیس سونو داریم ۲۸ تا ۳۲ هفته

خوش به حالت من هنوز نرفتممممم

ازمایش قند سه مرحله ای رو چند هفته باید بدیم؟

سوال های مرتبط

مامان نویانم🫀 مامان نویانم🫀 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان لیان🍓✨️ مامان لیان🍓✨️ هفته سی‌وششم بارداری