۸ پاسخ

من قطره کولیک میدم بهش
گرمیچر هم خوبه

عزیزم زیر یکماه نباید داروی دیگه ای بهش بدی

۵قطره دایمتکون بهش بده

پدی لاکت

خودتم عرق زیره بخور بعد از غذا که نفخ شیرتو بگیره

قطره پدی لاکت

من گذاشتم تو کریر. کریرم بلند کردم تابش میدم از کت وکول افتادم

قطره نمیدیش؟من موقع نفخ ۷تا قطره دایمتکون میدمش

سوال های مرتبط

مامان لنا🐣💛 مامان لنا🐣💛 ۱۳ ماهگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۵ ماهگی
مامان mehrad مامان mehrad ۱ ماهگی