راجب اسم شاهوین بهم نظر بدین!؟

۱۰ پاسخ

قسنگ نیست اصلا

باحاله

اسم قشنگیه . هماننده شاه😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

اسم پسرمنم شاهوین هست و خیلی راضی ام از انتخابم

عزیرم سلیقه من نیست بعد یکم تلفظش سخته خیلیا میگن شاهین

قشنگه اما تلفظش سخت

معذرت میخوام ولی من تلفظ درسشو هم نمیدونم نظر نمیتونم بدم 😂🫠

همون شاهین خوش آوا تر و راحتره تلفظش

عزیزم هرجور خودت صلاح میدونی اما یکم تلفظش سخته، باید به همه توضیح بدی که شاهین نیست شاهوینه

اولین بار میشنوم اسم دختر یا پسر

سوال های مرتبط

مامان 💞دخملم دلارا💞 مامان 💞دخملم دلارا💞 روزهای ابتدایی تولد
مامان صالح و صائب مامان صالح و صائب ۶ ماهگی
مامان یزدان مامان یزدان هفته سی‌ویکم بارداری
مامان Baby مامان Baby ۷ ماهگی