نظر راجب اسم صائب

۱۱ پاسخ

با عرض معذرت اسم خیلی و ب شدت قدیمیه

کاش بشه جدید بزاری .سلیقه ها فرق داره ها اما دوتا اسم ها سلیقه من نیست .دوتاش قدیمیه

اصلا قشنگ نیست

دوسش دارم ولی قدیمیه
سعی کن امروزی تر بذاری ک فرا تو مدرسه بین دوستاش اذیت نشه

عالی

خیلی خوشگله اگه معنیش خوبه که دیگه عالیی

صالح و صادق هم قشنگه

بع نظر من خاصه 😍

😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫

قشنگه
ولی من بودم صابر و صادق میذاشتم

اسمی که به صالح بیاد چی خوبه

سوال های مرتبط

مامان لوبیا(آیهان) مامان لوبیا(آیهان) ۸ ماهگی
مامان 💞دخملم دلارا💞 مامان 💞دخملم دلارا💞 روزهای ابتدایی تولد
مامان یازده ماهه مامان یازده ماهه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نارشین مامان نارشین ۱۱ ماهگی
مامان مارال 🧚‍♀️🍄 مامان مارال 🧚‍♀️🍄 ۱۱ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۱۱ ماهگی