با عرض معذرت اسم خیلی و ب شدت قدیمیه
کاش بشه جدید بزاری .سلیقه ها فرق داره ها اما دوتا اسم ها سلیقه من نیست .دوتاش قدیمیه
اصلا قشنگ نیست
دوسش دارم ولی قدیمیه
سعی کن امروزی تر بذاری ک فرا تو مدرسه بین دوستاش اذیت نشه
عالی
خیلی خوشگله اگه معنیش خوبه که دیگه عالیی
صالح و صادق هم قشنگه
بع نظر من خاصه 😍
😵💫😵💫😵💫😵💫😵💫
قشنگه
ولی من بودم صابر و صادق میذاشتم
اسمی که به صالح بیاد چی خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.