دوستان راجب این اسم نظر بدین

تصویر
۶ پاسخ

چرا منو یاد برنامه شِرِک میندازه؟ شخصیتی این اسمو داشت؟

قشنگه معنیشم زیباست

قشنگه عزیزم

قشنگه گلم

خیلی قشنگه

خیلی قشنگه

سوال های مرتبط

مامان لوبیا(آیهان) مامان لوبیا(آیهان) ۸ ماهگی
مامان صالح و صائب مامان صالح و صائب ۶ ماهگی