۷ پاسخ

برو ازمایش بارداری بده ببر پیش دکتر که مکمل ایناتم بده بهت بخوری

سلام عزیزم بهتره که بری عدد بتا مهمه

سلام من مطمئن نیستم ولی مطب دکتر که بودم یه خانمی اومده بود تیتر بتا نداده بود و دکتر خیلی تاکید داشت که ازمایش تیتر بتا داشته باشه

مبارکه ع مشکل نداره عزیزم

نه منم نرفتم
۸هفنه رفتم سونو

مبارک‌باشه
از کجا فهمیدی؟

نه ولی بری بهتره

سوال های مرتبط

مامان تودلی🫀 مامان تودلی🫀 هفته هشتم بارداری
مامان مامان مهدی مامان مامان مهدی هفته چهاردهم بارداری
مامان قلب مامان مامان قلب مامان هفته بیست‌وششم بارداری