۲ پاسخ

اره پسر من گرفت بردم دکتر یه شیرخشک مخصوص اسهال داد با یه سرم و دارو الان خداروشکر خوب شده

عزیزم فقط دکتر ..خود درمانی نکن که خدایی نکرده بدتر میشه اون وقت باید ببری بستریش کنی

سوال های مرتبط

مامان لیمو🍋 مامان لیمو🍋 ۱ سالگی
مامان آرتام👶❤️ مامان آرتام👶❤️ ۱۵ ماهگی