۳ پاسخ

منم سرماخورده بودم تب شدید داشتم رفتم ۵روز بیمارستان بستری کردنم.

بدتر از سرماخوردگی تو تابستون هیچی نیستتت

اونو ک نباید میخوردی خوردی😂
برو‌دکتر برات دارو بده زودی خوب شی سرماخوردگی کش میاد با درمان خونگی

سوال های مرتبط

مامان آقا نیکان💜 مامان آقا نیکان💜 ۶ ماهگی
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی