خانما کمد قشنگ تره یا دراور برای نوزاد؟؟؟

۱۲ پاسخ

من دراور میگیرم بنظرم کاربردی تره .
اخه من کمد دیواری خیلی بزرگم تازه ساختم .کمد لازم ندارم

دراور

دراور بنظرم

دراورکاربردی تره

کمدی که کشو داشته باشه🩷

دراور کاربردی تر و شیک تره

من کمد دیواری دارم دراور گرفتم

کمد خوبه ولی دراور جا داره قشنگ

اینو گرفتم خیلی جا داره

تصویر

من هردو رو گرفتم

اگه جا داری جفتش
اگه نداری یه کمدی بگیر که یک سمتش دراور باشه
من خودم اتاقی که برای نی نی گذاشتیم کوچیک بود همین کارو کردم

کمد بهتره

سوال های مرتبط

مامان کنجد خانوم🩷 مامان کنجد خانوم🩷 ۱ ماهگی