۷ پاسخ

ی سوال بپرسم شرمنده کدوم بیمارستان میخاید زایمان کنید و دکترتون کیه؟

منم مثل توام بعضی وقتا میگم نکنه بچمو دوست نداشته باشم چرا مثل بقیه حسی ندارم بهش به اون صورت

خودت ب خودت توجه کن 🤨
ب منم توجه نمیشه والا 🥲ن خانواده،ن همسر هیچ هیچ کلا خونسردن همشون

امان از هورمون های بارداری😄

حتی به دنیا بیاد ممکنه حسی نداشته باشی عادیه تا چندوقت مغز درکی از مادر شدن نداره دو سه ماه طول میکشه تا به شرایط عادت کنی

عزیزم احساست طبیعیه و بخاطر هورموناست. نزدیک زایمان هم هستی دیگه استرس در ناخودآگاه هم داری.به خودت سخت نگیر

منم حس خاصی به بچه نداشتم تو بارداریم الان ی جور دوسش دارم نگاهش میکنم از حجم دوست داشتن میخوام گریه کنم 😅

سوال های مرتبط