ی سوال بپرسم شرمنده کدوم بیمارستان میخاید زایمان کنید و دکترتون کیه؟
منم مثل توام بعضی وقتا میگم نکنه بچمو دوست نداشته باشم چرا مثل بقیه حسی ندارم بهش به اون صورت
خودت ب خودت توجه کن 🤨
ب منم توجه نمیشه والا 🥲ن خانواده،ن همسر هیچ هیچ کلا خونسردن همشون
امان از هورمون های بارداری😄
حتی به دنیا بیاد ممکنه حسی نداشته باشی عادیه تا چندوقت مغز درکی از مادر شدن نداره دو سه ماه طول میکشه تا به شرایط عادت کنی
عزیزم احساست طبیعیه و بخاطر هورموناست. نزدیک زایمان هم هستی دیگه استرس در ناخودآگاه هم داری.به خودت سخت نگیر
منم حس خاصی به بچه نداشتم تو بارداریم الان ی جور دوسش دارم نگاهش میکنم از حجم دوست داشتن میخوام گریه کنم 😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.