۴ پاسخ

من در حالت عادی هیچ چی نمی‌زنم ولی اگ جوشای ریز بزنه پماد دست ساز ک دکتر پوست مخصوص پوست خود بچه هام داده اونو میزنم عااالی...توصیه میکنم شمام این پماد و کرمای آماده رو نزن پماد مخصوص پوست خودشو بزن خیلی بهتره

پن مرطوب کننده گرفتم خارجی

عکس بدید

اتوپیکس

سوال های مرتبط

مامان دوقلو هام 🌸🌸 مامان دوقلو هام 🌸🌸 ۱۵ ماهگی
مامان آیه وعلی🩵🩷 مامان آیه وعلی🩵🩷 ۱۴ ماهگی
مامان پسته پسر🫒🥑 مامان پسته پسر🫒🥑 ۱۴ ماهگی