۵ پاسخ

سلام خانما
یه دکتر خوب زنان و زایمان سراغ دارین.
کاراش خوب و دقیق باشه اگه سراغ دارین به من معرفی کنین برم پیشش

منم امروز آزمایش دادم بتام ۷۰ بود امکان داره بره بالا

خوبه دعا کن برای منم بره بالا

خوبه داره رشد میکنه دیکه

نه .خیلی هم خوبه.بیخود ذهنتو درگیر نکن

سوال های مرتبط