۳ پاسخ

خودمون شیر خشک بخوریم😐
تو الان بفکر چاق و لاغری خودت نباش فقط غذاتو خوب بخور و شیر بده بچه شیرخشک هم هروقت لازم بود ی دونه بدش

خودت می تونی لیدی میل بگیر برای افزایش شیر و وزن گیری خودت

خودت چرا چاقت میکنه

سوال های مرتبط

مامان جوجه فسقلی👼🏻 مامان جوجه فسقلی👼🏻 ۲ ماهگی
مامان ارسلان مامان ارسلان ۱۴ ماهگی
مامان زهرا&ایلیا مامان زهرا&ایلیا ۱۰ ماهگی
مامان کیاشا مامان کیاشا ۴ ماهگی