خانما چ مدل تب سنجی بگیرم خوب باشه چ مارکی

۲ پاسخ

من دیجیتالی گرفتم ازاینایی ک میزنن روپیشونی

سلام من دیجیتالی سفارش داذم از این مدلا ک رو پیشونی میگیری نشون میده
اینترنتی مناسب تر بودقیمت

سوال های مرتبط

مامان ژینا ژیوان مامان ژینا ژیوان ۱۵ ماهگی
مامان میلان طلا🩵 مامان میلان طلا🩵 ۹ ماهگی
مامان آبتین🧸 مامان آبتین🧸 ۲ ماهگی