من زيريغلي گرفتم
دیجیتالی بهتره به نظر من چون من دخترم نه میزار نواری بزارم رو سرش هم مدل زیر بغلی رو انقدر تکون خورد که خراب شد
به الان فکر نکن که کوچیکن یه ذره بزرگتر بشن تو مریضی بد قلق میشن نمیشه راحت تبشون رو گرفت
همون قدیمی هایی زیر بغل میزارن البته من خودم یه مدل دیگه گرفتم بعد ماما بهم گفت زیر بغلی ها دقیق تره🫠
فکنم دیجیتالی رو پیشونی میزارن
حالا من زیر بغل میزارن گرفتم اونم خوبه قیمتش مناسبتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.