چه مدل تب سنجی بگیرم بهتره؟

#تب_سنج

۴ پاسخ

من زيريغلي گرفتم

دیجیتالی بهتره به نظر من چون من دخترم نه میزار نواری بزارم رو سرش هم مدل زیر بغلی رو انقدر تکون خورد که خراب شد
به الان فکر نکن که کوچیکن یه ذره بزرگتر بشن تو مریضی بد قلق میشن نمیشه راحت تبشون رو گرفت

همون قدیمی هایی زیر بغل میزارن البته من خودم یه مدل دیگه گرفتم بعد ماما بهم گفت زیر بغلی ها دقیق تره🫠

فکنم دیجیتالی رو پیشونی میزارن
حالا من زیر بغل میزارن گرفتم اونم خوبه قیمتش مناسبتره

سوال های مرتبط

مامان اهورا کوچولو مامان اهورا کوچولو ۳ ماهگی
مامان 👶فراز👶 مامان 👶فراز👶 ۱۶ ماهگی
مامان نیلا مامان نیلا ۱۰ ماهگی