خانما آب آلبالو طبیعی ضرر نداره؟

۵ پاسخ

تا اونجایی ک یادمه آب آناناس و آب کرفس و آب زرشک اوایل بارداری نباید مصرف بشه،وگرنه آبمیوه های طبیعی خیلی خوبن ک بخوری،صنعتی خوب نیس چون توش کلی اسانس داره

وای گفتی دهنم پرآب شد😍😂منم تو یخچال دارم میخورم فقط مراقب فشارت باش

ن عزیزم اتفاقا من ت این مدت همش اب انار و اب البالو خوردم هرچی ترش تر میخورم بیشتر بهم میچسبه 😂 ولی کم کم بخور فشارت نیوفته

اتفاقا خوبه فقط مراقب فشارت باش..
اون آب زرشکه که بده

کم بخور و هواست باشه فشارت نیفته

سوال های مرتبط

مامان مهراد کوچولو مامان مهراد کوچولو ۹ ماهگی
مامان دخترم 👶🎀💕 مامان دخترم 👶🎀💕 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندوق💙👼 مامان فندوق💙👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 ۷ ماهگی
مامان معجزه ای خدا مامان معجزه ای خدا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۶ ماهگی
مامان نی نی💓 مامان نی نی💓 ۵ ماهگی
مامان جوجوی من مامان جوجوی من هفته بیست‌وپنجم بارداری