۶ پاسخ

طبیعی خب زوده
۴۰ باید بشی
من ک سز سومم بازم باید تا۳۸و۶ روز واستم🥲

انشالله زردی نمیگیره این انتظارات، از اونطرف درگیر نباشی

منم دلم گریه میخواد😔

عزیزم🤣طبیعیه آدم خسته میشه

طبیعی هستی؟

یعنی باورت میشه فقط بخاطر همچین حسی تصمیمو از طبیعی تغییر دادم

سوال های مرتبط

مامان دخترکم🩷😍 مامان دخترکم🩷😍 هفته چهلم بارداری