عزییییزم چیز دیـــــــگه ای نمونـــــــده 😍🥹
به ســـــــلامتی بغـلش کنــــی🩷🎀✨️
من سه روز دیگه دارم بزام😐😂
منم طبق ان تی ۱۱تیر هستم
چه قشنگگگ
منم همینم 😂😂🤦🏻♀️
طبق ان تی؟ من دیروز رفتم پیش ماما برا زایمان طبیعی گفت من طبق پریود حساب می کنم که من پریودم با ان تی یه هفته اختلاف داره. یه هفته عقب تره. گفت تا ۴۱ هفته صبر می کنم که دردت بگیره که طبق ان تی میشه ۴۲ هفته. اصلا مافق امپول فشار نبود می گفت بچه هروقت بخواد بدنیا بیاد خودش خبر میده
وای خداروشکر من این مرحله رد کردم😂😂 منم نزاییدم تو ماه دهم دیگ ۳۸ هفته ۵ روز با امپول فشار زاییدم
هعیییییی تنها نیستی منم همینم🫠
بسلامتی ماه دهمو خودت اختراع کردی🤣
انشاالله که به خوبی زایمان کنی عزیزم🥰❤️
کدوم بیمارستان زایمان میکنی گلم؟
تنها نیستی خواهر
منم نزاییدم هنوز🥲😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.