خانما به چه علت تست ان اس تی رو دوبار میگیرن

۳ پاسخ

سلام ببخشید مامانا کجای برنامه گهواره باید بریم که بتونم سوال بپرسم من نمیتونم سوال بپرسم

بعضی وقتا بچه زیادتکون میخوره خطا میده بعضی وقتام دستگاشون درست نیس

از بس دستگاشون درست و میزونه خطا میده

سوال های مرتبط

مامان آریا مامان آریا روزهای ابتدایی تولد
مامان کوهیار 💙 مامان کوهیار 💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان دخملای نازم مامان دخملای نازم روزهای ابتدایی تولد
مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وپنجم بارداری