۵ پاسخ

نه.

تیروییدت پرکاره

نه خوبه قندتون

نرماله ولی یکم رعایت کن بالا نره

نه از لب مرز یکم پایین تره
۹۰ به بالا میگن لب مرزه ، شما یه ذره مراعات کنی خوبه مشکلی نیست

سوال های مرتبط

مامان ایلماه🫀 مامان ایلماه🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد دایان مامان محمد دایان ۸ ماهگی
مامان مامان شایلین مامان مامان شایلین ۱ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱۱ ماهگی
مامان دخترم(یسنا)🎀🥹 مامان دخترم(یسنا)🎀🥹 ۷ ماهگی
مامان ابوالفضل مهسا مامان ابوالفضل مهسا ۶ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۶ ماهگی