بچه ها ازمایشم خوبه؟
تیروئیدم خیلی بالاس؟

تصویر
۵ پاسخ

تیروئیدت آره یکم بالاست
کشت ادرارت هم مثبت عفونت داری

لب مرزی عزیزم
خودش رفع میشه ولی بازم به دکتر داخلی نشون بده
اگه ۶ باشه فکر کنم دارو میدن
تا عدد ۵ تو بارداری نرماله ولی بازم حتما دکتر داخلی ببر
منکه بردم دارو نداد بهم گفت رفع میشه

یکم بالاس قرص میده بهت نگران نباش

آره تازه اینجوری شده یعنی قرص نمیخوری؟

بالاعه کم کاری داری

سوال های مرتبط

مامان نویان مامان نویان ۹ ماهگی
مامان شنگول🐥👼 مامان شنگول🐥👼 ۴ ماهگی
مامان ابوالفضل💙 مامان ابوالفضل💙 روزهای ابتدایی تولد