بچها تیروئیدم اینه بالاس نه

تصویر
۸ پاسخ

دکتر گفته بالا چهار تا زن خانه دار میگن نرماله ب کی توجه میکنی؟

بله نصف لووتیروکسین میده بخوری

باید هنوز پایین تر باشه و قرصتو تا اخر بارداری بخوری مال من شده بود ۱ ولی گفت قرصو ادامه بده

زیاد بالا نیست برات

بین دو و سه خوبه

سه هست قرص بخور ازمایش تکرار باید انجام بدی ولی یه مدت بعد از مصرف قرص تیروئید

نه جانم نرماله

نه تو رنجه

سوال های مرتبط

مامان ایلماه🫀 مامان ایلماه🫀 روزهای ابتدایی تولد