بچها قندم بالاس ؟
دارو میدن بهم ؟؟

تصویر
۵ پاسخ

لب مرزه

من قندم ۹۲ بود دکتر اول گفت اوکیا فقط قند مصنوعی رو از تغذیت حذف کن ولی بعدش ک گفتم قبل بارداری تنبلی تخمدان داشتم بم متفورمین داد

ببر پیش دکترت احتمالا با تغذیه اوکی بشه چون قند ناشتا زیر ۹۲باید باشه
بعد از صبحانه یا غذا زیر ۱۲۰

قندت خیلی هم خوبه

بالا نیست که

سوال های مرتبط

مامان پاندا🐼🐼 مامان پاندا🐼🐼 روزهای ابتدایی تولد
مامان آرتین و نفس♥️ مامان آرتین و نفس♥️ ۱۲ ماهگی
مامان شکربانو مامان شکربانو ۸ ماهگی
مامان کیارش مامان کیارش ۶ ماهگی
مامان آنیا مامان آنیا روزهای ابتدایی تولد
مامان لی لی پوت مامان لی لی پوت ۱۰ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو ۱۱ ماهگی
مامان حامی🐣 مامان حامی🐣 ۸ ماهگی