۴ پاسخ

باید زیر نظر دکتر دارو مصرف کنی

من نزدیک 5 بودم دکتر تیروئید رفتم بهم قرص داد تنظیم شدع الان اومذه رو 2 برو متخصص زسر نظرش باش تیروید خیلی خطرناکه

قرص بخوری هیچیش نمیشه من سر بچه اولم میخوردم

باید قرص بخوری

سوال های مرتبط

مامان شنگول🐥👼 مامان شنگول🐥👼 ۴ ماهگی
مامان ایلماه🫀 مامان ایلماه🫀 روزهای ابتدایی تولد