قند دوساعت بعداز صبحانه هست،خوبه؟؟

تصویر
۲ پاسخ

آره فک کنم باید رعایت کنم

برا من ناشتا ۹۲شد بعد صبحانه۱۱۶دکتر گفت خوبه
ولی چون ناشتا ۹۲بود یکم شیرینی گفت رعایت کنم

سوال های مرتبط

مامان معجزه الهی مامان معجزه الهی ۱۱ ماهگی
مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 ۱ ماهگی