۸ پاسخ

من 19 هفته 310بود
ولی الان وزنشون مهم نیست اصلا
هفته های بالا مهمه

واسه من ۲۳ هفته ۴ روز ۶۲۷ یکی دیه هم ۶۱۶ بود

خوبه عزیزم
چرا الان رفتی سونو برا وزنش؟

نرماله عزیزم

فعلا مشخص نیست بچع از ۲۸هفته ب بعد یک دفعهوزن میگیره اون موقع معلوم میشه وزنش کمه یا نه

من ۱۸هفته ۲۵۰بود

بیا عزیزم نرماله

تصویر

خوبه عزیزم وزنش

سوال های مرتبط

مامان الوین مامان الوین ۱۲ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد