۱ پاسخ

سلام عزیزم آپتامیل نزدیک ترین شیر به شیر مادر هست خوبه . بستگی به بدن بچه داره که تپل بشه یا نه . دختر من می‌خورد تپل شد

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین ۱۱ ماهگی
مامان امیر 🩵🐣 مامان امیر 🩵🐣 ۱ ماهگی
مامان سورنا🩵 مامان سورنا🩵 ۱ ماهگی