خانما تو ۳۶ هفته وزن ۳۲۰۰ یعنی بچه درشته؟؟؟

۱۲ پاسخ

منم لایک کنین ببینم

ارهههه

من بچم ۳۵هفته ۶روز سونو رفتم ۳۲۰۰گفت ۳۶هفته دنیا اومد ۳کیلو بود

من 37 هفته و 4 روز 3200 بود فک میکنی چقد میشن 🥲من استرس دارم خیلی درشت بشه اذیت شم

اره خیلی خوبه

بیشتر سینه مرغ آجیل حلیم آش رشته

اره اوکیه ماشالله

همه چی میخوردم

وقتی بدنیا اومد۴۲۰۰بود

ماشالله😍اره شاید تا ۴۰ هفته به ۴ کیلوهم برسه

اره بابا خییلی

من ۳۷هفته بودم ۳۷۰۰بود وزن بچم

سوال های مرتبط

مامان آیــاز🩵❄️ مامان آیــاز🩵❄️ ۴ ماهگی
مامان شاهان کوچولو مامان شاهان کوچولو ۷ ماهگی
مامان آقا کوهیار مامان آقا کوهیار ۳ ماهگی
مامان مهدیار 👶🏻🩵☃️❄️ مامان مهدیار 👶🏻🩵☃️❄️ ۵ ماهگی
مامان فاطمه کوچولو🎀 مامان فاطمه کوچولو🎀 ۱ ماهگی