۵ پاسخ

۳۱هفته رفته بودین سونو اگه رفته بودین وزنش چند بود

۳۱ هفته که رفتم ۱۷۷۷بود

احتمال زیاد به 4کیلو میرسه اگه نتونی سزارین میکنن دیگه

من کلا وزن نگرفتم تا الان

بعد کلا خودم از اول حاملگی تاالان ۵ کیلو اضافه کردم جالب نیست؟

سوال های مرتبط

مامان سـلیـن وماهلین مامان سـلیـن وماهلین ۱۲ ماهگی
مامان سلین و سوینا🩷 مامان سلین و سوینا🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان هانا خانمی مامان هانا خانمی روزهای ابتدایی تولد