۴ پاسخ

متخصص به منم گفت
سونو دادم اوکی بود نگران نباش ❤️

دیگه سر کردی چیزی نیست بخودت استرس نده

ب منم دکترم گفت
البته من ۳۰ هفته بودم
بهم گف قرص اهنمو هفته ای ده تا بخورم پودر ترومامم داد

۳۷هفته یا ۳۸هفته وزنش ۳۲۰۰بود

سوال های مرتبط

مامان شاهان کوچولو مامان شاهان کوچولو ۸ ماهگی
مامان آیــاز🩵❄️ مامان آیــاز🩵❄️ ۴ ماهگی