خانومایی که آسپرین قطع کردین ورمتون بیشتر شد؟

۵ پاسخ

به منم گفت ۳۶ هفته قطع کنم

والا من تازه دیروز قطعش کردم فعلا تغییری نکردم.قطع کردن یهویی اسپرین خطرناک نیس؟

من قبل بارداری میخورم دکتر گفت بخور هربار خودش مینویسه آ اس آروزی یدونه 80

چرا قطع میکنی اصلا نباید قطع کرد که

آسپرین برای چیه

سوال های مرتبط

مامان وانیل مامان وانیل روزهای ابتدایی تولد
مامان برهان کوچولو🩵 مامان برهان کوچولو🩵 ۱۳ ماهگی
مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ ۳ ماهگی