خانومایی ک ورم دارید چیکار میکنید چی میخورید ورمتون میخابه

۷ پاسخ

میگن نمک نخورید میشینی ی چیزی بزار زیر پات
پات آویزون نباشه حالا نمیدونم تاثیر داره یا ن

ماه های اول ویارم شوری بود بعد هرچی رعایت کردم ورم نرفت و‌همچنان باهامه انشالله فقط بیشتر نشه

هیچ‌کار رها کردم خودش کم کم می‌خوابه😅
چون نمک کم کردم سردی کم کردم تحرک داشتم موقع نشستن روی مبل پام از سطح زمین بالا تر گذاشتم و هییییچ تاثیری نداشت منم بیخیال شدم

فقط پیاده روی کن هیچی ب اندازه پیاده روی تاثیر نداره

والا من فقط پیاده روی کمکم کرد از ماه 6وروم کردم روزی ک پیاده نمیکنم بعدش دوبرابر میشم

من والا نکم نمیخورم زیاد، دکترم گفت چربی زیاد نخور ورم میکنی، آخه گفتم کف پاهام درد میکنه، گفت از چربی!

خیار کاهو کلم سبزیجات معمولا ورم کم میکنه
پیاده روی
به پهلو چپ بخواب اگ مبل داری پای چپتو بزار روی مبل اگه نداری ی سطحی درست کن که پات از سطح بدنت بالا تر باشه بعد ۱۰ دیقه اینا هرموقع خسته شدی باز پهلو ب پهلو شو سمت راستت هم همینکارو بکن

سوال های مرتبط

مامان نخودچی مامان نخودچی هفته سی‌وهفتم بارداری