بچه ها اینکه هیچ علاعمی ندارم طبیعی ؟

۸ پاسخ

منم تا ۸هفته نداشتم طبیعیه

دوهفته دیگه میگه بگیر که اومد

هنوز زوده عزیزم

اره عزیزم نگران نباشه من الان ۱۲هفته هستم و خداروشکر از اولش حالت تهوع نداشتم،بدن ها باهم متفاوت هست مطمئن باش

زوده یک تا دو هفته دیگه میاد سراغت

منم همینم 😅گاهی یادم میره هستم فقط حس میکنم سینه هام بزرگ شده یکم‌هم راه میرم ترشح سفید دارم

آره برا 6 هفته زوده هنوز کم کم از این ب. بعد حالت تهوع هات شروع میشه

ترشح سینه درد نداری

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۴ ماهگی
مامان هدیه خدا♥️ مامان هدیه خدا♥️ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته نهم بارداری