۵ پاسخ

نخوری بهتره

من خوردم حالا اگر نباید میخوردم، چون قبلا قند داده بودم بینش گفتن آب بخوری مورد نداره، گفتم لابد قبل اولی هم مورد نداره

آزمایشگاه به من گفت نخوری بهتره

هیچی نباید بخوری بعد ازمایش اول ک شربت خوردی حالا میگن چند گلوب آب بخور

نخوری بهتره چون آزمایش ادرارم میدی

سوال های مرتبط

مامان آناشید🥑 مامان آناشید🥑 ۱۲ ماهگی