۶ پاسخ

آره گلم فقط استامینوفن ساده میتونی بخوری

دکترم بعد زایمان استامینوفن ۳۲۵ داده بود که اگه درد داشتم بخورم،ولی خب من درد نداشتم نخوردم

دیفن هیدرامین قرقره کن

استامینوفن ساده دیفن هیدرامین اموکسی سیلین مجازه
سرماخوردگی بزرکسالان استامینوفن۵۰۰ که بنظرم. همون کدئین هست ممنوعه

دوزش و پایین تر بخوری بهتره یا نصفش کن

من که می‌خوردم

سوال های مرتبط

مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 ۷ ماهگی
مامان میران مامان میران ۱۳ ماهگی