۴ پاسخ

یعنی خودت سزارین بخوای و پول بدی دکتر سزارینت کنه

سرارین اختیاری یعنی میتونی طبیعی بچتو بدنیا بیاری مشکلی نداری ولی خودت دوس داری سزارین بشی هزینه داره

یعنی شرایطت مناسب سزارین نباشه و خودت اختیارا دلت بخواد سزارین کنی
که اکثرا دکترا براش زیر میزی میگیرن

باید پول بدی سزارین بشی

سوال های مرتبط

مامان نیهان🩷🎀 مامان نیهان🩷🎀 ۳ ماهگی
مامان ماهانا مامان ماهانا ۱۰ ماهگی
مامان علی اکبر🩵👶🏻 مامان علی اکبر🩵👶🏻 هفته سی‌وچهارم بارداری