مامانا طول سرویکس چند باشه عالیه؟

۷ پاسخ

من ۳۹ بودم انتی
دکترم گفت بعد آنومالی میریم برا سرکلاژ

من تو انتی ۴۰ بود دکتر گفت عالیه ... حالا نمیدونم از چند به بعد رو میگن عالیه

شما طول سرویکست ۳۶ هست و عالیه ولی ب این معنی نیست ک هرکاری دلت خاس بکنیییی
چون طول سرویکس فازکی هست یهو میاد پایین

بالای ۳۵ عالیههه
ولی ۳۰ ب بالا نرماله

۳۰ به بالا و مهم اینه پایین نیاد مال یکی۳۰همون میمونه مال یکی ۴۰ یه دفعه میشه ۳۰

۳۰ به بالا

فک کنم از سی به بالا خوبه

سوال های مرتبط

مامان ملکه🩷🩷🩷 مامان ملکه🩷🩷🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نورا کوچولو🩷🎀 مامان نورا کوچولو🩷🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان اندیا مامان اندیا هفته هجدهم بارداری
مامان دیاکو 💙 مامان دیاکو 💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان بهار مامان بهار ۷ ماهگی
مامان دوتا پسر مامان دوتا پسر ۱ ماهگی
مامان کوچولو♥ مامان کوچولو♥ هفته سی‌ام بارداری
مامان شاهان و جانان مامان شاهان و جانان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان گل پسرم🩵 مامان گل پسرم🩵 ۷ ماهگی
مامان گل پسرم مامان گل پسرم ۷ ماهگی
مامان ائل آی🩷 مامان ائل آی🩷 ۴ ماهگی
مامان صدرا.سپهر🫐 مامان صدرا.سپهر🫐 روزهای ابتدایی تولد